سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با بی رغبتی به آنچه در دست مردم است، با آنان اظهار دوستی کن، تا دوستی شان را به دست آوری . [امام علی علیه السلام]
سیاسی اجتماعی ومناسبت ها
لینک‌های روزانه
پیوندها

فتنه 88َ

قریب به یکسال از وقوع فتنه ای بزرگ در کشور عزیزمان می گذرد که با همه تلفات و سختی ها و خون دلهای مترتب بر آن که فرصتهای بی شماری را از میان برده و اختلافاتی را دامن زده یا آغاز نمود و سرمایه های متعدد و متنوعی را بر باد داد و نیز باعث تمیز بین سره و ناسره و روشن شدن عقبه دشمن و شناسایی عمده پیاده نظام و رهبریت آنان و راهبردها و تاکتیکها و برنامه هایشان گردید و نیز نیروهای وفادار به اسلام و نظام و انقلاب را مجتمع کرده و منسجم نمود و آنها را آبدیده ساخته و باعث شد تجربه گرانبهای دیگری را از سر بگذرانند، می گذرد. این فتنه عواقب وخصوصیاتی داشت که به

 

صورت خلاصه به آن اشاره می کنم:

 

1- تکرار تاریخ : فتنه مذکور بار دیگر نشان داد که چه بسا نزدیکترین افراد به رهبری نظام در این دوره همانند صدر اسلام پس از مدتی به دلایل متعدد از جمله میل به قدرت طلبی ، چشیدن چرب و شیرین دنیا دوری از انقلابی گری یا پشیمانی ازآن ،اهل و عیال و فرزند و خانه ای که تاثیرات منفی بر فرد می گذارند، استحاله در زرق و برق و فساد چیدمان شده دشمن و اصطلاحا بازی در میدان مخالفین به صورت عموما خواسته یا گاها ناخواسته و بسیاری از عوامل اینچنینی ممکن و قابل تکرار بوده و می طلبد که همه افراد انقلابی به خصوص نسل اول تا حد ممکن خود را از این آسیب ها دور و اصطلاحا خویش را ایزوله کرده و اگر به هر دلیل از دلایل فوق گرفتار حرکت بر خلاف مسیر انقلاب و نظام و رهبری گردند بدانند که زیر علم دشمن سینه می زنند و باید منتظرطرد ملت باشند.

 

به عبارت دیگر صرف نزدیکی به امام و حضور در زندان شاه و انقلاب و جنگ و مسوولیت های بالای نظام در قبل تعیین کننده نیست و اکنون بهتر از هر زمان دیگر می فهمیم که چرا امام راحل عظیم الشان به عنوان یک حکم فقهی و سیاسی و اجتماعی و عقلانی میزان را حال فعلی افراد دانستند. انحرافات و جنگ های داخلی صدر اسلام عموما به دست منسوبین به پیامبر ( ص) و وقایع و اتفاقات مهم آن دوران که جزء موثرین اولیه اسلام بودند کلید خورده و عمق یافت و اینک در پس فتنه همان افراد از لباس و نام ومو سوی ها و خاتمی ها و جبهه مشارکت و نهضت آزادی و جبهه ملی و کمونیست ها و سلطنت طلبها و منافقین و دنباله های داخلی آنان همچون مهاجرانی ، رمضانپور ، کدیور ، گنجی و نبوی و میردامادی و آن یکی خاتمی و غیره و غیره بیرون آمدند و با تیشه ای علنی و محکم به ریشه انقلاب ضربه زدند که الحمدلله کیدشان به خودشان برگشت.

 

2- جریانی موسوم به اصلاحات و اصلاح طلبی که اکنون در طی ده سال دو فتنه بزرگ اولی در تیر ماه 78 و دومی در خرداد ماه 88 را بر و بر علیه نظام و به قصد براندازی طراحی و هدایت کردند دیگر محلی از اعراب ندارد.

 

 

این جبهه که یکسر آن برآمده از اعضای مجمع روحانیون و چپ نماهای سالهای اول انقلاب و مدافعین مکتب کپونیسم که می توان آنرا کمونیسم هم نامید، بوده و تا سلطنت طلبان و ملی مذهبی ها و کمونیست های کم تعداد فراری و فداییان اقلیت، منافقین به خلق و سازمانهای جاسوسی امریکا و اسراییل و فرقه ها و نحله های منحرف همانند فراماسونها و کابالیست ها و بهایی ها و دیگر مخالفین نظام و ارتجاع عربی وهابی منطقه امتداد دارد ثابت کرد که ملاکشان دیگر حفظ اسلام و قرآن و ارزشها و تبعیت از رهبری نیست و از اینکه مثل صدر اسلام منشاء خلاف گویی و انحراف جامعه از سمت اصلی و مخالفت با امام بر حق و مانع حفظ وحدت شناخته شود نیز ترسی ندارد. کما اینکه اکنون با تمام دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام نشست و برخاست علنی دارد و گاها در خفا هم همان می کند و خم به ابروی مبارک هم نمی آورند. لذا انحلال احزاب مشارکت و مجاهدین که هم با پررویی به استحاله فکری و فرهنگی در 20 سال اخیر پرداخته و هم چند مرتبه ضربه رسمی و علنی و مبتنی بر جنگ و تظاهرات و آتش سوزی و کشتار و تحریک مردم به پیکره نظام زده است و محدود کردن کامل عوامل و سران فتنه و محروم کردن آنان از حضور در مراکز اصلی قدرت بایستی بدون مماشات اجرا شود و گرنه اطمینان داشته باشید اگر نظام در آینده به هر طریق شرایط بازگشت عوامل اصلی این جریان منحط را به ارکان نظام در هر سه قوه فراهم کند یا غفلت نموده و نتیجه غفلت همین موضوع باشد دیگر نمی توان امید به گذر از فتنه ها و مشکلات فزاینده ای که اینبار با تجربه کامل و پشتیبانی بهتر و شرایطی قوی تر محقق می شود داشت و احتمال وارد آوردن ضربه کاری به نظام و انقلاب و اسلام دور از ذهن نیست. آنطور که من احساس می کنم افرادی چون خاتمی و هاشمی و امثالهم قصد دارند با تجمیع و سازماندهی افراد ناشناخته تفکر یاد شده مجددا در جنگ انتخاباتی شوراها و مجلس شورای اسلامی و سپس ریاست جمهوری وارد و کرسی قدرت را به دست بگیرند. مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد پشیمانی حتمی خواهد بود.

 

3- نظام و به صورت مستقیم و مشخص دولت و مجلس موظفند جریانهای انقلابی و حزب اللهی و بسیجی را بدون رودربایستی و بدون مماشات و کوتاهی سازماندهی ، تکریم و حمایت کنند. 

 

اگر یادمان باشد در زمان دفاع مقدس بسیجی مظلوم شهر بود و شهید جبهه وهمیشه هم سنگ زیرین آسیا! چه تعداد شهدایی که در دوران مرخصی کوتاهی که به شهرشان می آمدند ناچار با اراذل و اوباش و جریانات مفسد محلی خودشان درگیر شده و عموما به دلیل عدم حمایت های لازم از سوی ارکان مسوول در دستگاه اجرایی و انتظامی و قضایی محکوم هم می شدند و در بسیاری از موارد قبل از عزیمت به جبهه حتی از دست این افراد کتک هم می خوردند طوریکه دیگر حاضر به بازگشت به شهر نشوند یا در نهایت افقی بازگردند یا با حال و هوای جبهه درآمیخته می شدند. همان تیپ افراد بدون چشمداشتی و در حالیکه انواع مصادیق و گرفتاریها و مشکلات و حتی بیکاری و مریضی وچه وچه را تحمل می کردند ، هرگز خود را طلبکار نظام نمی دانستند و با خون دل شاهد وادادگی مسوولین سابق و لاحق و تماشاچی اتفاقاتی بودند که دل هر مسلمانی را به درد می آورد در فتنه اخیر و نیز در فتنه تیرماه 78 خوش درخشیدند. باز هم شهید دادند و صدها جانباز و بازهم مظلومانه پس از فروکش کردن آتش فتنه ( در ظاهر ) به منازل و معابر و محله های خودشان رفتند و بی هیچ منتی سر در مشکلات و گرفتاری های قبلی فرو بردند. اما آیا اینک وقت رسیدگی مردانه و گسترده و اثرگذار به این قشر همیشه مظلوم و مدافع نظام نیست؟

 

خدا وکیلی چقدر برای این جریان خادم کار کرده ایم؟ آیا در کنه قضایا به آنها ستم نشده و اگر شده آیا می دانیم چه مقدار از این ستم توسط خود مسوولین که در مواقع خطر انتظار یاری پرتوان این قشر خون دل خورده ومجرب را دارند واقع گردیده است.

 

4- در حال حاضر و با نگاهی عمقی به عوامل موثر در فتنه مخصوصا عواملی که در کف خیابان با نظام و اسلام و انقلاب عملا جنگیدند و خونریزی کردندمتوجه می شویم که علاوه بر گروه های محارب ومارکدار و نشانشده و شناخته گردیده دشمن ، اراذل و اوباش و افرادی که به نوعی طی سالهای اخیر و در اثر غفلت مسوولین و بی توجهی به اوامر و نواهی قرآن و ائمه هدی علیهم السلام و امام و رهبری و وصایای شهدا و اقتضائات حکومت اسلامی از دل استحاله غربی ها و هجمه فرهنگی گسترده شان به شکل هوادارن غربزده درآمدند و درپوشش چه مردانه و چه زنانه، بی حجابی و بد حجابی را رواج داده و اهلیت ماهواره ای و سکس و همجنس بازی بر  آنها بار است ( البته تعدادشان کم و اندک اما تاثیرشان مخرب است) جملگی عوامل دست چندم و البته پیاده نظام دشمنانند و هرچه که در شناسایی و کنترل واحیانا سرکوب آنها کوتاهی کنیم به تقویت سپاه دشمن کمک رسانده ایم.

 

 

 

برماست که به صورت جدی و فوری و با برنامه و منطق و استفاده از نیروهای پر تعداد انقلابی و حزب اللهی و بسیجی مبارزه علنی با مفاسد اجتماعی و اراذل و اوباش را آغاز و تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دهیم. و گر نه مجددا در فتنه دیگر ( که همیشه نظام را تهدید می کند ) عده ای از محاربین و عناصر ابن الوقت و آقازاده های دورمانده از پورسانت های کلان و قدرت طلب با صرف مقداری پول این پیاده نظام را به میدان آورده و به صورت نظام مظلوم چنگ خواهند کشید.

 

5- و در آخر چون معلوم شده که سران داخلی فتنه قصد تنبه و توبه ندارند پیشنهاد می کنم سیستم های مسوول اجرایی و قضایی با برخورد جدی توام با روشن کردن ماهیت عملکردشان و نیز تحلیل و بررسی سوابق این افراد و آنچه که باعث شروع مخالفتهای این افراد گردید و همچنین رو کردن دستهای پلید دشمن که از آستین اینها بیرون آمده قاطعیت نظام را هم نشان داده و بر همه معاندین ثابت کنند که اگر بخواهند امنیت و آزادی و راحتی نسبی برآمده از اسلام و انقلاب وشهداو رهبری امام و حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله ) که در سایه سار حضور مهدی موجود موعود (عج ) حاصل شده و با پایمردی صدها هزار شهید و جانباز و ایثارگر آبیاری گردیده را خدشه دار کنند باید عواقب آنرا بفهمند و بشناسند و بپذیرند. نگذارید افراد فاقد پشتوانه های قدرت با کوچکترین خطا به شدت مورد برخورد قرار بگیرند اما سران فتنه و عوامل اصلی آنها بعد از این همه ضربه به نظام که دامنه داخلی و بین المللی دارد راست راست بگردند و هیچ برخوردی با انها نشود.

 

که :

 

(( الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم . ))

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مباشری 89/5/25:: 11:25 عصر     |     () نظر


----------

Java Codes