سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی به پیامبر صلی الله علیه و آله گفت : «ای رسول خدا ! به من کاری بیاموز که چون انجامش دهم، خدا در آسمان، وزمینیانْ دوستم بدارند» .حضرت فرمود : «به آنچه نزد خداوند است، رغبت کن، تا خداوند دوستت بدارد و به آنچه نزد مردم است، بی میلی نشان بده، تا مردمْ دوستت بدارند» [امام صادق علیه السلام]
سیاسی اجتماعی ومناسبت ها
لینک‌های روزانه
پیوندها
امام جمعه موقت تهران :
شهدای فتنه پس از انتخابات 88 مظلومترین شهدای انقلاب هستند
تهران- "حجت الاسلام کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران پنچشنبه شب در آیین سالگرد شهدای فتنه پس از انتخابات سال 88 گفت: شهدای فتنه پس از انتخابات مظلومترین شهدا انقلاب اسلامی از ابتداء انقلاب تا کنون هستند.
به گزارش ایرنا، "صدیقی" که در مهدیه تهران سخن می گفت با تجلیل از شهدای پس از انتخابات افزود: شهداء فتنه سال گذشته شهدای بصیرت و آگاهی هستند.
امام جمعه موقت تهران با بیان گوشه هایی از تقابل، جنگ و فتنه دشمنان اسلام و منافقین با اسلام و امامت امت اسلامی، شهدای اسلام در جریانهای فتنه از آغاز اسلام تا کنون را افضل شهدا عنوان کرد و افزود: افضل شهدا ، شهدای فتنه هستند که جان خود را فدا کردند و مظلومانه شربت شهادت را نوشیدند.
حجت الاسلام صدیقی با اشاره به آیات و روایات متعدد در باره هدف خداوند متعال از خلقت انسان و آزمون های دشوار الهی برای مومنان در طول تاریخ خاطرنشان کرد که خداوند متعادل انسانها را در شرایط مختلف و بسیار سخت امتحال می کند تا منافقین از مومنان جدا و مشخص شوند.
وی با بیان اینکه امتحان دانه درشت ها نسبت به توده مردم بسیار سخت تر خواهد بود ادامه داد: در فتنه ها ، مومنان، خدا پرستان و ولایت مداران از دنیا پرستان و دنیا دوستان مشخص می شود.
امام جمعه موقت تهران به مقایسه گوشه هایی از فتنه های صدر اسلام و مظلومیت امام علی(ع) امام اول شیعیان با فتنه سال 88 گفت: در غیبت امام زمان (عج ) پرچم حق و عدالت ، در دست ولی فقیه زمان خواهد بود.
وی ادامه داد: پرچم رهبری امت اسلام باید در دست کسی باشد که پیرو هوای نفس، اسیر فرزند خود و اثر پذیر از منافقین نبوده و در فتنه ها هم عقب نشینی نکند.
وی یکی از شاخصه های فتنه سال 88 را شعار جمهوری ایرانی از سوی فتنه گران در مقابل جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و اظهار داشت: فتنه گران نقشه ها کشیدند و دکترین ها ترسیم کردند تا اسلام که آمال و آرزوی ملت ایران در سالیان متمادی مبارزه با ستم و استکبار است را از حکومت جدا کنند.
امام جمعه موقت تهران افزود: فتنه گران 10 سال نشستند و توطئه کردند که اسلام را از نظام بگیرند.
صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگیهای رهبری جامعه اسلامی به استناد روایات معصومین(ع) گفت: رهبر باید حافظ دین و جان مردم باشد و برای رهبری تنها فقیه بودن لازم نیست.
وی با اشاره به ساده زیستی و پرهیز از دنیا پرستی امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری ادامه داد: امام راحل حاج احمد آقا فرزند خود را از قبول مسولیت های حکومتی پرهیز می کرد و مقام معظم رهبری نیز این چنین هستند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: در زمان فتنه برای تشخیص راه درست حرکت رهبری انقلاب ملاک عمل باید قرار گیرد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: متاسفانه برخی افراد که خود را پشت سر امام و بیت علما قرار داده بودند در فتنه اخیر کار را برای مردم بسیار سخت کردند.
صدیقی از دیگر ملاک های تشخیص حق از باطل در فتنه ها را تشخیص جبهه دشمن دانست و افزود: در فتنه اخیر آمریکا، انگلیس و منافقین قدیم و جدید در یک جبهه قرار داشتند و تشخیص صدای دشمن برای روشن شدن زوایای فتنه بسیار اهمیت دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به تلاش های منافقین و مدعیان اسلام واقعی در آخر الزمان اشاره کرد و گفت: براساس روایات در آخر الزمان تنها در میان مسلمانان 72 علم مدعی راه درست برافراشته می شود که کار را بر مومنان دشوار خواهد نمود.
در این مراسم که به همت سازمان بسیج مستضعفین و بسیج سازمان مداحان و هیات مذهبی برگزار شد، تعدادی از خانواده های شهدای حوادث پس از انتخابات سال گذشته نیز حضور داشتند.
شبد** 1200 ** 1918

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مباشری 89/5/25:: 11:37 عصر     |     () نظر


----------

Java Codes